***DoA HaRiAN***

***DoA HaRiAN***
ayat seribu dinar

Thursday, February 5, 2009

tersirat... 31 vs 28.. from gjie! bez! ;)

**copy from gjie** bez2....!!! :)

tergempar.hari ini satu hari aku tidak pergi ke kelas..sebab apa?percaturan aku untuk menanti sesuatu terbalas.bukan mudah untuk melihat atau mencatat sejarah.kerana ura - ura ada KESTABILAN POLITIK di Perakaku menanti dan membuka telinga mengenaipembubaran PAKATAN RAKYAT.11 bulan saja bertahan permerintahan NIZAR,eh.. NGEH la..BRAVO untuk katak yang mempunyaisemangat kataknisme.Jasamu amatlah besarganjarannya amatlah lumayan.nasaruddin, jawatan menteri besar perak BYE BYE.tertarik dengan seorang pembloggersebenarnya konspirasi ini menguntungkan ANWARitu satu kenyataan.selepas kenyataan SPR semalam.aku sudah terfikir, mesti ada BIG konspirasiselepas ini untuk tutup kes TERPENCIL Anwar.bak perang Iraq, dan Krisis Darfur.hanya propaganda media.cukup bagus anwar.BONUS awal tahun agaknya.AKTA KATAK sunyi sepi.ditinggalkan menyendiri.sebab PI MAI PI MAI TANG TU.aku ingin lihat pencipta konspirasi inimampu bertahan atau wang hanya sandaran?dan aku percaya,NAJIB senyum, sebelum menjadi PM.destinasi seterusnya?SELANGOR...GAGAP Khalid, hitunglah hari..1 2 3 4.. sape cepat di dapat.kereta LEXUS WQR 779dah siap dah repair..laju laju la lepas ni.BN PERAK!orang yang aku selalu menyumpah,aku rasa dia akan jadi orang tertinggi kelak.doa di Mekah agaknya.agaknya ngeh atau nizar tengah duk carikdokumen tanah nak sorok or tengah ronda ronda dengankereta baru. aish..baru berapa bulan pakai.rugi rugi ...DUN PASIR PANJANG,apa perubahan IR NIZAR?jap cari ea...eh eh.. takder lah..ada lah.. orang tengah beratur nak jumpa,tapi YB takda.Jamaluddin Mohd. Radzi, Mohd Osman Jailu, Hee Yit Foongterima kasih.Tahniah juga kepada Datuk Seri Anuar Zaini.CHECKMATE untuk ANWAR IBRAHIM.Najib, Awak ciluk, kawan ciluk, last-last kawan dapat.

No comments:

Post a Comment