***DoA HaRiAN***

***DoA HaRiAN***
ayat seribu dinar

Friday, June 26, 2009

tag by ePPa

1. apa perasan sekarang
blurrr... bored... bez coz sok mandi air terjun.. hehe..

2. saya nak makan
mcD + coke.. kFc pown nak gak.. yg baru tuh.. x makan lg.. haha

3. saya x suka
cakap x serupa bikin

4. impian saya
ermm... byk laaaaa... tp yg most.. nk g haji.. :)

5. haiwan yg saya tidak suka
ular..(tp aku slalu mimpi ular..) geli.. sisik dia.. huh!!! errr.. (ikut mak aku la ni takot ular..)

6. saya harapkan
org terima aku seadanyer..

7. jika boleh diputarkan masa
ermm... aku x prnh nk fikir nak balik mcm dulu.. penat.. haha.. life must go on.. x yah pikir2 dlu2..

8. saya pada 10 thn akan datang
ada bini kowt! myb 1..2..3.. o.. xde... haha.. xtaw2.. aku bukan ahli nujum.. huhu

9. hp saya adalah
SE810i + nokia 1100 kowt.. mereka adalah kwn2 setia aku! huhu..

10. saya pernah bercinta sebanyak
apakah itu??? haha.. xtaw2.. :p

11. saya suka pada
org2 yg baik2.. tp bukan skema k!

12. kawan2 saya
sempoi bakHang!!! haha.. luv them!


13. pernah dikhianati
sure!!! pernah! biar r kat dia.. malas pjg2 citer.. life must go on! yeah! ;)

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
mcm jwpan cik ePPa.. FACE to FACE is the bez way!!! tp.. dah pown.. mcm tu gak.. haha.. so, sng.. keep silent.. then wat baik je ngan org mcm ni.. (cikgu aku ckp.. buat baik berpada-pada, buat jahat jgn sekali-kali) hehe..

15. senaraikan 8 orang untuk di tag

Anna
Najiha
Pedot
k'on
Azhar (senior DBS)
Ana Mardia
Suhai
Shanaz
dan.. kamu yg membaca...

2 comments:

  1. syabas...
    berjaya menyiapkan dengan pantas..
    haha..
    amek award plak...

    ReplyDelete
  2. Sorry amik masa wat tag kau. Anyway, it's done. Thanx for tagging.

    ReplyDelete